Tuesday, May 18, 2010

41: ^dah lepas satu level^

~ petang semalam aku dapat call dari jabatan perangkaan suruh datang wat exam hari ni pukul 9.00 pagi..
jam 8.50..aku dah terpacak depan pintu pejabat..
tengok kat luar ada la 3 4 orang jer..
fuh!!selamat..sikit jer orang yang dapat..
mesti ada "chan" ni nak dapat..
masuk jer dalam office..
kat ruangan menunggu tu..
alamak!!
ramai gak ni..
adoiyai..
camner ni..
tawakal jer la..
tapi tak per..
kalau ada rezeki..dapat la interview..
dah masuk dalam bilik exam tu..
ada lagi orang yang datang..
lagi la risau..
tapi xper..tepat jam 9.35 pagi
20 soalan diberi..masa 10 minit ja..
adoi..dah la tanya soalan yang aku tak xpact nak masok..
tawakal jer la..
kalau ada rezeki petang ni diaorang akan telefon..
petang tu dalam tengah kusyuk layan chita jepun kat ABO tu..
kawan aku yang keja kat perangkaan call..
"furah..esok macam biasa k mai pukul 9.."
alhamdulillah..
lepas gak la aku..
esok...tunggu pula next stage for interview..
to be continue...~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...